صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
روحانی طی توئیتی نظر خود را درباره برگزار نشدن کنسرت در بعضی از شهرها اعلام کرد.
به گزارش بولتن نیوز، رییس جمهور در حساب شخصی خود در توئیتر نسبت به عدم برگزاری کنسرت در برخی از شهرها واکنش نشان داد. متن آن به شرح زیر است: بی قانونی، بد و اگر به نام دلسوزی از دین باشد، بدتر است.



منبع: برنانیوز
برچسب ها: توئیت ، روحانی ، کنسرت ها

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :