صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
بعد از حضور در تمرین در مورد مسائل فنی حرف می‌زنم
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بعد از حضور در تمرینات این تیم، در مورد مسائل فنی صحبت خواهد کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ بهتاش فریبا در مورد نتایج نگران‌کننده استقلال در بازی‌های تدارکاتی و ادامه بحران در این تیم گفت: قرار است فردا در تمرین استقلال حاضر شوم. چیزی که از استقلال می‌توانم بگویم، بازی‌هایی است که در چهار دیدار ابتدایی از این تیم دیدم و الان اطلاعی از روند تمرینات و بازی‌های دوستانه ندارم. البته می‌دانم این تمرینات با نظم خاصی به بهترین شکل انجام می‌شود، اما در حال حاضر صحبتی ندارم و بعد از حضور در تمرین در مورد مسائل فنی صحبت خواهم کرد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال همچنین در واکنش به نگرانی هواداران استقلال از شرایط این تیم عنوان کرد: ما نگرانی و ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم، چون آنها در سرما و گرما تیم‌شان را حمایت می‌کنند. آنها از استقلال با این بازیکنانی که گرفته است توقع زیادی دارند و حتی بیشتر از ما نگران هستند. ما فقط می‌توانیم از هواداران بخواهیم که به حمایت‌شان از بازیکنان و کادر فنی ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :