صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
خوشحالم که بعد از ۵ ماه بازی کردم
مدافع فصل گذشته گسترش فولاد تبریز که دیروز در یک بازی دوستانه به میدان رفت از اینکه بعد از پنج ماه مجدداً در زمین فوتبال حاضر شده است، ابراز خرسندی کرد.
به گزارش بولتن نیوز, محمد نصرتی در مورد بازی کردن در یک مسابقه دوستانه گفت: خوشحالم که بعد از پنج ماه بازی کردم و باید از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم. مصدومیت سختی بود، ولی حالا احساس خوبی دارم که بعد از مدت‌ها بازی کردم. امیدوارم روزبه‌روز شرایط بهتری پیدا کنم و به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در مورد اینکه تکلیفش با گسترش فولاد به کجا خواهد رسید، عنوان کرد: من هنوز با گسترش فولاد قراردادی امضا نکرده‌ام و این به‌دلیل شرایط خاصی بود که در این مدت داشتم. البته باید بگویم که اولویتم بازی در گسترش است و دوست دارم در این تیم بمانم.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :