صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
دو بازیکن نامی استقلال معتقدند مشکل ناهماهنگی شان حل شود، می شوند همان بازیکنانی که بودند.
به گزارش بولتن نیوز؛ بختیار رحمانی و کاوه رضایی دو خرید بزرگ استقلال در نقل و انتقالات بودند. پس از خرید این دو بازیکن، استقلالی ها خیلی امیدوار شدند و توقع داشتند تا با حضورشان، خط حمله استقلال دچار یک تحول اساسی شود. تا این لحظه اما، بختیار که در حد خودش نبوده و کاوه هم نتوانسته گل های زیادی بزند. او تا به حال یک گل زده و یک پاس گل داده است. این دو بازیکن معتقدند تنها مشکل ناهماهنگی دارند و در صورتی که این مشکل رفع شود می توانند همان بازیکنی باشند که هواداران می خواهند. کاوه و بختیار اتفاقا با منصوریان صحبت کرده اند و گفته اند: «اگر هماهنگ شویم، می شویم همان بازیکنانی که هواداران می خواهند.» حضور این دو بازیکن در اردوی استقلال و دعوت نشدن به تیم ملی، اتفاقا کاملا به نفع آنها و منصوریان بود. حالا کاوه و بختیار کنار دیگر بازیکنان علاوه بر انجام کارهای بدنی، در بازی های دوستانه به میدان می روند تا بتوانند به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان تیم برسند.
منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: کاوه ، بختیار ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :