صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
«گربه‌های سیاه» با جذب دو مدافع شیاطین سرخ، خود را برای آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس تقویت کردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ باشگاه ساندرلند پدی مک نایر و دونالدو لاو، دو مدافع جوان تیم فوتبال منچستریونایتد را که در فهرست بازیکنان مازاد ژوزه مورینیو قرار گرفته بودند، با قراردادهایی مجموعاً‌ به ارزش 5.5 میلیون یورو به خدمت گرفت.

این دو مدافع 21 ساله با گربه‌های سیاه قراردادی‌هایی چهار ساله بسته‌اند که آنها را تا ماه ژوئن سال 2020 در استادیوم لایت نگه می‌دارد.

بعد از پاپی جیبولوجی، مک‌نایر و لاو دومین و سومین بازیکنانی هستند که دیوید مویس، سرمربی ساندرلند در تابستان امسال به خدمت گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :