صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
قرارداد مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به‌صورت یک‌طرفه فسخ شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ پروپیچ، مهاجم کروات فصل گذشته استقلال مدتی پیش با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه با استقلال فسخ کرد. این بازیکن که با تصمیم علیرضا منصوریان در لیست مازاد قرار گرفته بود، طلب زیادی از استقلال داشت، اما از طریق وکیلش در سازمان لیگ، قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد.

یکی از مسئولان سازمان لیگ با تأیید این خبر به تسنیم اعلام کرد که پروپیچ از مدت‌ها قبل چنین درخواستی داده بود و قراردادش فسخ شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: استقلال ، پروپیچ ، فسخ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :