صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
بسکتبال NBA؛
سنتر سابق تیم بسکتبال فینیکس سانز بازنشسته شد.
به گزارش بولتن نیوز؛ "اماری استادمایر" که ۱۴ سال برای تیم‌های فینیکس سانز، میامی هیت و نیویورک نیکس بازی کرد، اعلام کرد دیگر بسکتبال بازی نمی‌کند. این بازیکن ۳۳ ساله در سال ۲۰۰۳ عنوان بهترین بازیکن سال اولی رقابت‌های NBA را به دست آورد و ۶ بار در رقابت آل استارز حضور داشت.

به گزارش CNN "استادمایر" که برای فصل آینده با هیچ تیمی به توافق نرسیده بود روز گذشته با عقد قراردادی یک ساله با تیم نیویورک نیکس، با لباس این تیم بازنشسته شد.

منبع: وب سایت رسمی برنامه نود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :