صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام جزئیات‌ آغاز آزمایشی رجیستری گوشی موبایل، گفت: دیروز ایرانسل رجیستری را برای 100 شماره از کارمندان خود اجرا کرد. امروز رایتل و فردا همراه اول نیز برای 100 شماره رجیستری را اجرا می‌کنند.
به گزارش بولتن نیوز، قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: نخستین مراحل اجرای رجیستری گوشی موبایل از آذرماه سال گذشته آغاز شده و اجرای پایلوت این طرح از روز گذشته برای یکی از اپراتورها اعمال شده است.

وی توضیح داد: در اجرای پایلوت تعداد ۱۰۰ گوشی متعلق به کارمندان اپراتور زیر بار خواهد رفت.

خورشیدی گفت: روز گذشته اپراتور ایرانسل رجیستری را برای تعداد 100 شماره اجرا کرد. امروز رایتل 100 شماره و فردا همراه اول برای 100 شماره رجیستری را اجرا می‌کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: مدت اجرای پایلوت حدود 2 ماه خواهد بود و سپس به صورت کامل زیربار خواهد رفت.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :