صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
قالیباف اصل خبر داد:
مدیر عامل بورس تهران از رفت و آمد بیش از 270 سرمایه‌گذار خارجی از این بازار خبر داد و گفت: مجمع بورس تهران در حالی برگزار می شود که برای افزایش سرمایه دو مرحله ای تصمیم گیری خواهد کرد.
گروه اقتصاد: حسن قالیباف اصل گفت: طی سال گذشته و امسال سرمایه گذاران خارجی رفت و آمد زیادی به بورس تهران داشته‌اند و این در حالی است که سال گذشته نزدیک به 270 سرمایه‌گذار خارجی از بورس بازدید کرده‌اند.


به گزارش بولتن نیوز، مدیر عامل بورس تهران افزود: در حال حاضر برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ از جمله صندوق سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اقدام به انتقال نقدینگی خود به ایران کرده و انتظار می‌رود که به زودی در ایران فعال شوند.

وی از مجمع شرکت بورس طی فردا یکشنبه خبر داد و گفت: سود تحقق یافته در یایان دوره عملکردی بورس تهران به ازای هر سهم براساس ارزش ویژه 310 ریال و براساس عملکرد شرکت اصلی 270 ریال است که در محدوده بودجه برآوردی شرکت است.

قالیباف اصل تقسیم 10 تومانی سود نقدی در مجمع امسال بورس تهران را یادآور شد و گفت: مجوز افزایش سرمایه از 110 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان طی دو مرحله از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شده که 15 میلیارد تومان آن امسال از محل سود انباشته تحقق خواهد یافت.
منبع:فارس 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :