صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
کیکو کاسیا که سابقه بازی برای تیم دوم رئال را داشت، پس از چند سال حضور در تیم های دیگر از جمله اسپانیول، فصل گذشته به رئال مادرید بازگشت.

به گزارش بولتن نیوز، او جایگزین ایکر کاسیاس در رئال شد تا با کیلور ناواس به رقابت بپردازد. کاسیا البته نتوانست جایگاه ثابتی در رئال پیدا کند و تنها در چند بازی لالیگا به دلیل مصدومیت ناواس به میدان رفت. در کوپا دل ری هم که رئال از دور رقابت ها کنار گذاشته شد، او بهترین فرصت برای فیکس بازی کردن را از دست داد.

 

 

کاسیا در همین رابطه به مارکا گفت:" به رئال که آمدم فکر نمی کرد بصورت قطعی دروازه بان دوم و ذخیره ناواس خواهم بود با این حال می دانستم که امکان ندارد بتوانم 38 بازی لالیگا درون دروازه قرار بگیرم. همیشه به گونه ای تمرین می کردم انگار قرار است به میدان بروم. همه تلاشم را کردم و سپس این بر عهده مربی بود تا دروازه بان اول را انتخاب کند. داستان کوپا دل ری را هم که همه می دانید و باعث شد تعداد بازی هایم در رئال اندک شود.

فصل گذشته مطابق انتظار بازی نکردم با این حال ارزیابی من از اولین فصل حضورم در تیم اول رئال خوب و مثبت است. یک جام خیلی مهم مثل لیگ قهرمانان را کسب کردیم. رئال را بهتر شناختم و می توانم بگویم سال گذشته، سالی برای یادگیری بیشتر من بود.".

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کاسیا ، ناواس ، ذخیره

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :