صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
شاگردان علی دایی برای انجام تست‌های پزشکی صبح امروز به ایفمارک رفتند.
به گزارش بولتن نیوز؛ کلیه بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران برای انجام تست‌های پزشکی صبح امروز عازم ایفمارک شدند.

بازیکنان نفت که امروز همراه با مربیانشان در ایفمارک حاضر شده بودند تست‌های پزشکی در این مرکز را پشت سر گذاشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: نفت ، لیگ برتر ، ایفمارک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :