صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
بعد از حضور بازیکنان سابق «استقلال» در برنامه «خندوانه»، این بار نوبت به «پرسپولیسی‌»ها رسیده است.

به گزارش بولتن نیوز؛ امشب علی انصاریان، بهنام ابوالقاسم‌پور و اسماعیل حلالی به عنوان بازیکنان سابق تیم پرسپولیس، مهمانان «خندوانه» هستند و در این برنامه قرار است حرف‌ها و خاطراتی را مطرح کنند.

بازیکنان سابق پرسپولیس در حال حاضر در عرصه مربیگری فعالیت می‌کنند که البته علی انصاریان چند سالی است که تنها یک چهره ورزشی به حساب نمی‌آید و با فعالیت‌هایی که در زمینه بازیگری و حتی تهیه‌کنندگی داشته، چهره‌ای هنری هم محسوب می‌شود.

برنامه «خندوانه» با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس، امشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :