صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
رقابت در حرکت دو ضرب خیلی شدید و نفس گیر دنبال شد
بیرالوند پس از کسب مقام سومی و سه مدال برنز گفت: برای کسب مدال طلا به مسابقات جوانان جهان در تفلیس آمدم، اگر وضعیت آرنجم خوب بود می توانستم به مدال طلا برسم.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ رضا بیرالوند وزنه بردار تیم ملی جوانان کشورمان پس از کسب سه مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: بخاطر آرنجم که در تمرینات تهران آسیب دیده بود وزنه هایی را که چند بار در مسابقات بین المللی و آسیایی بالای سر برده بودم نتوانستم مهار کنم. بر همین دلیل به مدال طلا نرسیدم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در خصوص عقب افتادن از حریفان خود در حرکت یکضرب، تاکید کرد: در لحظه گرم کردن قبل از مسابقات هم نمی توانستم وزنه 150 کیلو گرمی را مهار کنم. ترسیدم آرنجم بیشتر آسیب ببیند از این رو با وزنه 156 کیلوگرم  که وزنه کمی بود شروع کردم بخاطر همین مسئله از حریفان عقب افتادم.

بیرالوند در خصوص رقابت سنگین حرکت دوضرب خاطرنشان کرد: رقابت در حرکت دو ضرب خیلی شدید و نفس گیر دنبال شد. حریفانم یک کیلو، یک کیلو به وزنه‌ها خودشان اضافه می‌کردند. اگر هر وزنه‌ای از دستم می افتاد نمی‌توانستم به مدال برسم. وزنه 201 کیلویی را هر طور شده بود بالای سر بردم و کم نگذاشتم تا جایی که خیلی اذیت شدم.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلا به مسابقات جوانان جهان در تفلیس آمدم و اگر وضعیت آرنجم خوب بود می توانستم به مدال طلا برسم.

بیرالوند در خصوص مدال آوری سایر وزنه برداران تیم ملی جوانان در روز های بعدی مسابقات، گفت: من به مدال برنز رسیدم، اما مسلما از فردا سه وزنه بردار خوب و پر امید کشورمان با قدرت و روحیه دوچندان به مدال های طلا می رسند تا تیم ملی جوانان به مقام قهرمانی دست یابد.


منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :