به گزارش بولتن نیوز؛ امید عالیشاه که در ابتدای فصل نقل و انتقالات احتمال جداییاش از پرسپولیس بیش از هر بازیکن دیگری وجود داشت و بعد از حضور وحید امیری گفته میشد به تراکتورسازی خواهد رفت در نهایت تصمیم گرفت در جمع شاگردان برانکو بماند.این کار عالیشاه مورد پسند هواداران پرسپولیس واقع شد و آنها او را یک متعصب واقعی دانستند؛ هافبک و بهترین پاسور سرخها پس از جدایی مهدی طارمی و رامین رضائیان از پرسپولیس و رفتنشان به ریزه اسپور ترکیه دقایقی قبل پیام دو پهلویی در اینستاگرامش منتشر کرد که مشخص نیست برای هم تیمیهای خود آروزی موفقیت داشته یا به آنها طعنه زده است:او با نوشتن پیام زیر غیر مستقیم برای هم تیمیهای سابقش ابراز امیدواری کرده آنقدر موفق شوند تا بعد حسرت رفتن از پرسپولیس را نخورند:«الهی ....داشتهایتان چنان پر رنگ شود.... که غم نداشتهایتان ازارتان ندهد ...