صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
مخابرات اعلام کرد
سامانه ۱۸۱۸مخابرات دچار اختلال شده و علت اختلال عملیات توسعه اعلام شده است.
گروه اقتصاد: سامانه ۱۸۱۸مخابرات دچار اختلال شده است.سامانه ۱۸۱۸برای پرداخت های شرکت مخابرات است.
به گزارش بولتن نیوز، شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرده این اختلال به دلیل اجرای عملیات توسعه و به روزرسانی دوره جاری سامانه های ۱۸۱۸است که تا ساعت 15 امروز برطرف خواهد شد.
منبع:فارس
برچسب ها: مخابرات ، رفع ، اختلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :