صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
مهدی طارمی و رضا نورمحمدی در شب احیا، نذر خود را ادا کردند.
به گزارش بولتن نیوز؛ دو چهره پرسپولیسی، جمعه شب به مسجد حضرت ابولفضل واقع در میدان رازی رفتند تا در مراسم شب احیا شرکت کنند. این دو دقایقی هم پای دیگ نذری ایستادند و علاوه بر کمک به حاضرین، عکس هایی هم به یادگار گرفتند که یکی از این عکس ها را در زیر می بینید:

منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: طارمی ، نذری ، نورمحمدی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :