صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
گمرك ايران در فراخواني اشخاص و شركت‌هاي توانمند سرمايه‌گذار در زمينه دستگاه‌هاي ايكس‌ري (X-Ray) كانتينري را دعوت به همكاري كرد.
گروه اقتصادی-گمرك جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد در آينده نزديك با استفاده از توان و سرمايه بخش خصوصي و با رعايت مقررات مرتبط با برون‌سپاري تصدي‌گري و قانون اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي نسبت به انجام كليه مراحل تهيه، نصب و بهره‌برداري از دستگاه‌هاي ايكس‌ري (X-Ray) كانتينري در گمركات كشور در قالب يك بسته خدماتي به‌صورت يكجا اقدام نمايد.



به گزارش بولتن نیوز،بنابراين گزارش، اداره كل توسعه و تجهيز گمرك از كليه شركت‌هاي واجد شرايط داخلي كه در اين زمينه فعاليت داشته و داراي سوابق اجرايي مرتبط با موضوع فراخوان هستند و يا داراي نمايندگي فروش در ايران بوده و تمايل به سرمايه‌گذاري در اين بخش را دارند، دعوت به‌عمل آورده تا سوابق كاري و مستندات مربوطه را مطابق با مشخصات دستگاه‌هاي مذكور و توانمندي‌هاي خود درخصوص سرمايه‌گذاري در اين حوزه را به اداره كل توسعه و تجهيز گمرك ارائه نمايند.

اين گزارش مي‌افزايد، آگهي اين فراخوان طي هفته جاري در روزنامه‌هاي كثيرالانتشار منتشر خواهد شد. همچنين اينجا جهت دريافت متن كامل اين آگهي مي‌توانيد را كليك كنيد.

منبع:گمرک
برچسب ها: گمرک ، فراخوان ، اشخاص

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :