صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۶۷۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
اطلاعیه وزارت اطلاعات؛
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد.
گروه سیاسی: وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد.

 به گزارش بولتن نیوز، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات بدین شرح است:

بسمه تعالی
به استحضار ملت شریف ایران می رساند:

با ادعیه ی مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.

در طرح جنایتکارانه ی گروهک ضد اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب گذاری هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست های تکفیری خنثی سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب های آماده ی انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه ی انفجاری کشف و ضبط گردید.

با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ادامه مسیر، شدیداً نیازمند ادعیه ی مردم روزه دار، بویژه در لیالی قدر هستند.

منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
ننگ ومرگ بررژیمهای ارتجاعی آلسعود وشیوخ دنباله روآمریکاوعربستان وهزاران مرگ برآمریکای حامی رژیمهای تروریستی عربستان واسرائیل درودبرسربازان گمنام امام زمان حافظ امنیت واقتدارکشور
یک مادر
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
درود به شرف سربازان جان بر کف امام زمان(ع) . خداوند پشت و پناهتان.امنیت و آرامش کشور جدأ مدیون رشادتهای شما فرزندان پاک و غیور است و بس.دعاگوی همیشگی شما عزیزان عزیزتر از جان.
صحرا
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
تفو بر تو ای خصم بداندیش لعنت به تو ای افراطگر وهابی

تو را ای کهن و بوم بر دوست دارم. درود بر تو ای گمنام همیشه بیدار

اینبارم تو هیکل باباتون ر....د ای افراطگر
جواد
|
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
درودبه غیرت وهمت شماگمنامان
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
پاینده باشید سربازان گمنام امام زمان عج
جواد
|
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
اگر که حرمت این بارگه شکسته شود

و یا اگر که ره کرببلا بسته شود

چونان زنم به پیکر غاصب شام و عراق

که بند بند وجودش ز هم گسسته شود
ايرج
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
دست بروبجه هاي وزارت اطلاعات ارتش سباه نيروي انتظامي و بليس درد نكنه خسته نباشيد آفرين بر شما كه بار ديكر بوزه استكبار و در رأس آنها آمريكاي جنايتكار و آل سعود منحوس را به خاك ماليديد
ناشناس
|
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
اونا رو به مردم نشون بدن؛ ببينند با كيا طرفند؛ غم انگيز كشتار انسانهاى بى گناه چرا؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
ای سربازان امام زمان، انشاالله همیشه در پناه خدا و امام زمان(عج) باشید
وانشاالله هميشه در برابر دشمنان اسلام پیروز باشید
خدا پشت و پناهتان ای سربازان عزیز اسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :