صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
زنگنه: فروش نفت تنها با دریافت یورو امکان‌پذیر است
وزیر نفت، با بیان اینکه فروش نفت تنها با یورو انجام می شود، گفت: ایران با هیچ کشوری معامله نفتی به غیر از دریافت یورو نخواهد داشت.
به گزارش بولتن نیوز ، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به فروش نفت به کشور هند و مطالبه پول آن به روپیه در گذشته، گفت: این نوع معاملات در زمان تحریم ها صورت می گرفته و اکنون روپیه از معاملات نفتی ایران با هند حذف شده است.
وزیر نفت ادامه داد: از این پس فروش نفت به هر کشوری ازجانب ایران تنها با ارز یورو صورت می‌گیرد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه وزارت نفت برای دو نرخی کردن بنزین، گفت: این وزارتخانه اکنون برنامه ای در این باره ندارد.
وزیر نفت به سایت خانه ملت هم گفت: در خصوص نرخ بنزین و احتمال دونرخی شدن آن منتظر تصمیم دولت هستیم.
منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :