کد خبر: ۳۶۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
باشگاه نفت تهران شکایت خود از میلاد زکی‌پور و باشگاه استقلال را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

به گزارش بولتن نیوز؛ باشگاه نفت تهران اعلام می‌کند که بر اساس قرارداد و اسناد و مدارک موجود در این باشگاه و همچنین سازمان لیگ میلاد زکی‌پور بازیکن زیر 23 سال تیم نفت تهران تا پایان فصل 1396 - 1395 قرارداد دارد.

بر همین اساس امروز (شنبه) باشگاه نفت تهران شکایت رسمی خود را از این بازیکن و باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

منبع: سایت رسمی باشگاه نفت تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :