صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
بعد از 2 دقیقه صحبت با مدیر باشگاه از پدیده جدا شدم
کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در فصل گذشته گفت: هیچ وقت برای پدیده تیم کم نگذاشتم و از این بابت وجدانم راحت است.
به گزارش بولتن نیوز؛ حسین بادامکی در مورد جدایی‌اش از پدیده اظهار داشت:‌ این موضوع یک توافق دوطرفه بود و احساس کردیم که نمی‌توانیم با هم کار کنیم. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد و من بعد از دو دقیقه صحبت کردن با آقای وطن‌خواه، مدیرعامل باشگاه در نهایت از پدیده جدا شدم.

 

وی از پاسخگویی به این پرسش که «از رفتارهای مسئولان باشگاه پدیده ناراحت نیستید؟»، خودداری کرد و گفت: ترجیح می‌دهم الان در مورد این چیزها صحبت نکنم. به‌هر حال بنا به شرایط توقعاتی ایجاد می‌شود، ولی هر فردی اگر به دیگران احترام بگذارد قطعاً به خودش احترام گذاشته است. فقط این را بگویم که وجدانم راحت است، چون هیچ‌وقت برای پدیده چه به لحاظ فوتبالی و چه خارج از زمین فوتبال کم نگذاشتم.

 

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در پانزدهمین دوره لیگ برتر در مورد شایعه حضورش در سیاه‌جامگان گفت: من تازه از پدیده جدا شدم و تا الان هم با تیم دیگری صحبت نکرده‌ام. با باشگاه سیاه‌جامگان هم مذاکره‌ای نداشته‌ام ولی در روزهای آینده پیشنهادها می‌رسد و من هم تلاش می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :