صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
دو بازیکن جامانده تیم ملی والیبال عصر امروز به ایران باز می‌گردند.

به گزارش بولتن نیوز؛ تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های انتخابی ژاپن، به تهران بازگشت اما دو بازیکن تیم ملی همراه تیم به ایران برنگشتند.

محمد موسوی و شهرام محمودی دو بازیکنی بودند که گفته می شود در فرودگاه دبی خواب ماندند و از پرواز همراه دیگر ملی پوشان بازماندند.

این دو بازیکن ساعت 15:30دقیقه امروز (سه شنبه) از فرودگاه دبی به سمت ایران پرواز می‌کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسوی ، محمودی ، والیبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :