صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
شهرام محمودی و محمد موسوی که در راه بازگشت به تهران در فرودگاه دبی خواب ماندند با انتشار عکسی دلیل این موضوع را توضیح دادند.

به گزارش بولتن نیوز؛ بعد از بازگشت تیم ملی والیبال از مسابقات انتخابی المپیک و کسب جواز حضور در ریو جالب ترین خبر جا ماندن محمد موسوی و شهرام محمودی در فرودگاه دبی بود که همراه سایر بازیکنان به فرودگاه امام خمینی نیامدند. شهرام محمودی با انتشار این عکس زیر آن نوشت:«آخه چرا؟»

 


این دو بازیکن به دلیل طولانی بودن مسیر سفر توکیو به دبی قصد استراحت داشتند که از پرواز با سایر ملی پوشان جا ماندند و با پرواز بعدی خود را قرار است به تهران برسانند.

 

منبع: ورزش 3
برچسب ها: والیبال ، موسوی ، محمودی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :