صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
گلکسی نوت 5، گوشی هوشمند مورد علاقه آمریکایی‌ها شد.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از سم‌موبایل، وب سایت ACSI با نظرسنجی «شاخص رضایت مصرف‌کننده آمریکایی» گلکسی نوت 5 را گوشی هوشمند مورد علاقه آمریکایی‌ها لقب داده است.

این گوشی هوشمند با کسب نمره 86 از 100 و رضایت تعداد زیادی از مشتریان در نظرسنجی سراسر این کشور، با به دست آوردن تنها یک نمره بیشتر از آیفون 6s پلاس که با نمره 85 در رده دوم قرار دارد، به آن غلبه کرده است.

گلکسی S6 edge و گلکسی نوت 4 با کسب 84 نمره از 100، به طور مشترک در رتبه سوم جای گرفته‌اند، در حالی که آیفون 6s با نمره 83 از 100، رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

وب‌سایت ACSI همچنین فهرست دیگری منتشر کرده است که مورد اعتمادترین تولیدکنندگان در این ناحیه را نشان می‌دهد و در این فهرست سامسونگ با کسب 80 نمره از 100، در رتبه دوم قرار گرفته است و اپل با کسب 81 نمره در رضایت مشتریان، رتبه اول را از آن خود کرده است. پس از این دو، موتورولا با امتیاز 77 در رتبه سوم جای گرفته است.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :