صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۲۷۱
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
سوسن پرور؛
سوسن پرور بازیگر 41 ساله به بیان جزئیاتی از زندگی شخصی اش پرداخته و درباره مسائلی چون دلیل ازدواج نکردنش, انجام جراحی زیبایی و ... صحبت کرده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
سن ازدواج برسه به چهل تا پنجاه تازه توى همون سن طرف ترس داشته باشه ازدواج كنه؛ وااسفاها!!!
مریم
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
اتفاقا خیلی خیلی دوست داشتنی وزیبا هستی من که شخصا خیلی دوستت دارم وامیدوارم کسی برات
پیدا بشه لیاقتتو داشته باشه...من وخیلیهای دیگه طرفدارتیم
ناشناس
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
به نظرم زیبایی یک فرد نسبی است اگر چه شما زیبایی سیرت را هم دارید امیدوارم که موفق باشید و به زودی زندگی مشترک خود را آغاز کنید
سیما
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
با سلام بازیگرانی که بینی عمل میکنن گونه یا لب ایه زیبایی نیس اینهارا بدون ارایش نمیشه نگاه کرد ولی شما خانم سوسن پرور هم ظاهری زیبا دارین هم باطن زیبا موفق باشی
اتنا
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
من دوستون دارم هم بازی تون رو هم چهره بامزه تون رو و هم شخصیت مهربون تون رو حرف مردم باد هواست افکارتون زیباست پس همانطور زیبا زندگی کنید
Rozirozana
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
به نظرمن خیلی بانمک ومهربون وشیرینه ابجی سوسن موفق وسربلندباشیدابجی سوسسن پرور.
زری
|
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
منم عاشق بازی ایشون هستم.ایشون خیلی بانمک و مهربونه و با دید مثبت به زندگی نگاه میکنه و خیلی خوب بلده چجوری مردم رو بخندونه .در ضمن ایشون مثل خیلی از بازیگرای دیگه ای نیستن که مصنوعی به نظر بیان و فقط به فکر چهره و تیپ خودشون باشن.
لیلا
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
بازی سوسن پرور خیلی دوست دارن
ناشناس
|
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
ایشون بازیگر خوبی هستن ولی ی طوری تعریف کنید طرف باورش بشه بازیگر یشون خیلی خوبه موفق باشن همین طور اخلاقشون و اعتماد ب.نفس خوبی که دارن بهترین ویژگی ،در ضمن هر کسی از خوشکلی یا زشتی خودش خبر داره از دید مردم در جامعه نسبت به خودش متوجه میشه سه تا بگن خوشکلی پنج.نفر بگن
مریم
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
سوسن جان خیلی دوست دارمت ازخیلی هام بهتری
محمد
|
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
سلام خانم سوسن پرور شما فوق العاده ايد
خدیجه رضایی
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خانم پرور شما عالی هستید .
سپیده
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سلام خانم سوسن پروران شما خیلی خیلی خوش اخلاق هستین و تمام فیلمازتون عالیه من خیلی خیلی دوستتان دارم و امیدوارم همیشه همین جور بدرخشین
Fatima
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
من که قیافش رو دوست دارم حداقلش اینه که بدون عمله ساده و شیک
ناشناس
|
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خیلی دوس داشتنی هستید
ناشناس
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سلام خانم سوسن پرور من فیلم وطنزاتون روخیلی دوست دارم شما هم خیلی زیبا و خوش اخلاق هستید
تینا
|
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
بنده‌خدا‌رو‌مسخره‌نکنید‌اتفاقا‌‌هم‌بازیگر‌خوبیه‌من‌دوسشون‌دارم‌تازه‌‌زشت‌هم‌نیستن
ناشناس
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
سلام خانوم پرور من خیلی بازی شما رو دوس دارم
و فک نمیکنم شما زشت باشین الان همه ی بازیگرانی که خوشگلن بیشترشون عملی هستن ..... به حر حال صورت خودشون هر کاری میخوان بکنن
موفق باشید خانوم پرور
السا
|
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بنظر من سن فقد یه عدده این بنده ی خدا نمیتونه صورتشو عوض،کنه پس بهتره ما نگاهم ن رو عوض کنیم
ناشناس
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سلام خانم پرور بازیتون تو فیلم بزنگاه فوقلعادست راستش من چون من شما رو خیلی دوست دارم فیلم و نگاه میکنم امیدوارم همیشه موفق باشید .
مانی
|
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
خانم پرور شما خیلی مهربون و زیبا هستید
به حرف های مردم توجه نکنین شما علاوه بر ظاهر زیبا باطن خیلی پاک و زیبایی دارید من خیلی به شما ارادت دارم.
لیلا
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دوستت دارم سوسن جون ازاینکه چهره ای بکر ودست نخورده داری قابل تحسین هستی.چهره ای دوستداشتنی وجذاب.خدا بهت سلامتی بده وهمیشه تو کارت موفق باشی.
شیرین
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عالی
ناشناس
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
شما معمولی هستیید
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
امیدوارم توهمه زندگیت موفق باشی اینکه بیشتربازیگرای خانم عملی هستن به خودشون ربط داره بزارهرکی هرجوری دوست داره زندگی کنه بهترین منش آدمی دخالت نکردن توکاربقیس
ناشناس
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
به نظرمنم قیافه ی خیلی عالی دارین .کاش خیلی ازهنرمندای دیگه مثل شما بودن .
مهرسا شهبازی
|
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
واقعانکه یعنی چی زدین زشت ترین بازیگر خودتی زشتی بد قیافه اسکل درست صحبت کنید
حمید کرمان شهرستان کهنوج
|
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
سلام خسته نباشی خانم سوسن پرور موفق باشی هم بازی کردن جالب هست هم نظرقیافه ظاهری عالی عالی همیشه سربلند باشی خیلی عزیزی
ناشناس
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عالی
خدیجه کهوری صادق
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خانم سوسن پرورخیلی خوب ودوست داشتنی هستندمن که خدایشش خیلی دوسش دارم
ناشناس
|
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
خانم پرور شما خیلی خوبید به خدا،من واقعا تمام نقشهای شما رو که بازی کردید دوس دارم،و راه موفقیت شما به بدون حاشیه بودن شما می باشد،به امید موفقیت های روز افزون برای شما.
Ali
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
برای خودتون زندگی کنید...کسایی که پشت شما حرف میزنند...متعلق به همون جایگاه هستن یعنی پشت شما...به قول مادرم میگه اگه عمل کردن دماغ خوب بودشاهرخ خان هم پولشوداره هم دماغش بزرگه... خخخ....پس مهم افکارشماس...معیدباشی در پناه قرآن...
ناشناس
|
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اینو از ته قلبم میگم من واقعا همیشه شمارو دوست داشتم و دارم شما خیلییییییی مهربونید و بازی خوبی دارید من با کار های قشنگ شما خاطره های خوبی دارم و دوباره میگم واقعا دوستتون دارم
عباس
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدا سلامتی بهت بده حرف دیگران باد هواست خیلی خوب وشیرین و جذاب هستین
فریبا
|
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خیلی عالی هستید،
کیان
|
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
شما خیلی بازیگرانرژی بخشی هستین،خیلی رومخاطب تاثیرمیزارین حتی بچه ها،من مخاطب کاری به ظاهربازیگرندارم چیزی که مهمه درقالب نقشی که به عهده میگیریدخیلی خوب بازی میکنید
سمیرا
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شماکارکترجالبی داریدوهمین شمارو خاص میکنه
سارا
|
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به نظرم خیلی شیرین هستین. دوستتون دارم
زهرا
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خانم سوسن خیلی زیبا و پاک هستند چون تا الان هیچ گونه عملی نداشتند
ناشناس
|
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
سلام خانم سوسن پرور به نظر من شما هم ظاهرتون زیباست و هم باطنتون. همینطور اعتماد به نفسی که دارین خیلی برام جالبه امیدوارم همینطور بدرخشین
ناشناس
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
سلام خانم سوسن پرور به نظر من شما هم ظاهرتون زیباست و هم باطنتون. امیدوارم که همیشه بدرخشید
ناشناس
|
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
من که عاشقانه دوستت دارم.تو خییییلییییییم ملوسی عشقم.غلط کرده هر کی میگه تو زشتی
نارنین
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
به نظر من مگ قیافه مهمه شما مگ چه مشکلی دارید خدازا شکر سالم وسلامتی منم خیلی دوستون دادم
ناشناس
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شما خیلی هم خوب هستی
خانم‌ پرور واین هم خوبه که نه اهل فخری ونه اهل کلاس گذاشتن
فاطمه
|
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
خانم پرور عزیز من تورو خیلی دوست دارم چون انسان صادقی هستی اصلا خودتی بی هیچ شیله پیله والبته اگاهانه تو هم زیبایی هم خانمی هم انسانی درست اما سعی کن ازدواج کنی شاید ازدواج درستی نباشد شاید اما اونهاییکه اصلا ازدواج نکردند صدرصد پشیمان هستند هیچ اتفاقی نمی افتد نهایتش جدا میشوی اما ازدواج کن درپناه حق باشی ومطمین باش مردم حالیشون هست صداقت و اصالت وانسانیت رو تشخیص میدن
ناشناس
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
نمی دونم چرا شما رو به عنوان بازیگر زشت ذکر کردن ولی شما از لحاظ ظاهری، کاملا معمولی هستین و نکته مثبت چهره تون بشاش بودن و شاد شدن مردم از دیدنتون هست.
جوادغلامی
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
باعرض سلام وخداقوت به ستاره ی سینماوتئاترایران زمین(سرکار خانم پرور)خداییش هرموقع فیلمای شماروتماشاکردم یادم نمیادازجلوتلویزیون پاشده باشم،اینومیگم چون اصلا اهل تلویزیون واینانیستم!واقعا خیلی خیلی جذاب و باحال هستین چون معلومه ذاتی پاک ودلی مهربون دارین
لاله
|
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
سلام شما زدی زشت ترین بازیگر ای خانم یا اقا زیبایی یا زشتی واقعی در درون است.
این شما هستید که زشتید، تو الان داری با این رفتار به همه نشان می دی که زشتی
سعیده
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
سلام خانم پرور عزیز
من که خیلی کار هاتون و قیافتون رو دوست دارم
چون من هم به طناز بودن و ادم طناز دیدن و معاشرت با همچین ادما یی خیلی علاقه دارم
ممنون از کارهای قشنگتون که مارو خندوندین
ناشناس
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی .چهره مهربان وهنرمند خاص
زبیده
|
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
سلام سوسن خانم شماخیلی خوب ومهربان هستین وخیلی بازیگر خوبی هستین من دوستتون دارم وازدیدن فیلم های شما لذت می برم خوشبخت و عاقبت به خیربشین الهی
سحر
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خانم پرور شما عالی هستین هم از چهره هم از بازی
مهرداد
|
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
انشاءالله همیشه رو قرعه شانسبت باشی
ناشناس
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
عالی دوست داریم مهربون
مژگان
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
سلام خانم پرور همشهری عزیزم امیدوارم موفق باشی ای کاش مثل قدیما پاکی وصداقت زنان حرف اول رومیزد
شیرین صفوی
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
تنها چیزی که در تو نیست زشتی است ، زیبایی نسبی است و هر کس نسبت به چهره خودش زیبایی خاص داره زشت و زیبا معنا نداره اتفاقا سادگی و مهربانی در ظاهرت هست که انسان رو جذب میکنه فقط کافی هست یک مقداری ملایم آرایش کنی بعد میبینی که زیبایی هایی داری فراوان
معصومه
|
|
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سلام
زندگی شخصی و قیافه هر کسی مال خودشه پس به کسی ربطی نداره ک نظر بدن و بدون هیچ شعوری به کسی توهین کنن.من شما رو دوست دارم و امید وارم همیشه موفق و شاد باشی
ناشناس
|
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
سلام .بنظرم بازی تون عالی .خیلی خونگرم وصمیمی و بی ریا هستین .براتون آرزوی بهترین ها رو دارم .به امید توفیق الهی
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خانوم سوسن پروربازیتون حرف نداره چهره ی خدبودلنشینی دارید
امیر
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
سلام خانم پرور شما رو دوست دارم خانومای عادی مثل من وقتی یکم پول دستشون میاد میخوان زودی خرج صورتشون کنند ولی شما حتمآ چون کار میکنید دستتون به دهنتون میرسه
آفرین به عتماد بنفس شما منم شمارو خیلی دوست دارم شما رو صورتتون شاهکار خداوندو دارید ولی بسیاری از بازیگران دنبال فلان دکتر هستند که عملشون رو انجام بده غافل از نعمتی که خداوند به اون ها داده،، آفرین به صداقت شما راستی منم از تهران متنفرم ولی محکوم به زندگی در اینجا هستم....
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خیلی خوبین سوسن جون
ناشناس
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
عااالی
بانو
|
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
اصلا مگه مهمه انتقادهای نابجای مردم .سوسن جان خودتون مهمی که خانمی وباشخصیت کارهاتون هم به زیبایی لبخندتونه دوستتون دارم موفق باشید
زیور
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خانم پرور بسیار موقر با شعور جذاب وطناز موفق باشی درپناه خدا
سارا
|
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خیلی هم بازیگر خوبیه وطنزاش عالین من که کلی بافیلمش خندیدم اونایی که میگن زشته بیشعورو بی شخصیتن
صوری
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
به نظرم خانم پرور در کنار مهربانیشون از بیشتر بازیگرانی که با جراحی خودشونو زیبا کردن زیباتر هستن
خانم پرور شما طرفدارای زیادی دارید و ما خیلی دوستتون داریم
ناشناس
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خیلی دوستون داریم خانم پرورازطرف مردم اهواز
فاطمه
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ماهرچقدم زشت باشیم باز نقاشی خدا هستیم همین کافیه
علیرضا
|
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
واقعا تیتر زشترین اصلا خب نیست، صادقترین و مهربانترین، بهترین گزینه هستش و ما تحسین میکنیم ایشونرو بخاطر بازیگر خوب بودن و اینکه ایشون چهره معمولی داره و دوستداشتنی هستن
فاطمه
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
سلام خانم پرور. چقدر سطح فکرتون عالیست.واقعا که خانم با شخصیت و قوی هستین .بازیهاتون رو خیلی دوست دارم ساده و خودمانی و طناز آرزوی بهترینها رو براتون دارم
نازنین
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
من عاشق بازی سوسن پرورم و مهدی سلطانیم امید وارم هر کجا که هستن تنشون سالم دلشون شاد باشه
ناشناس
|
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
سلام از هر نظر عالی هستید امیدوارم همواره سالم و موفق باشید
ناشناس
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
توی فرهنگ اصیل ایرانی چیزی به نام زشتی وجود نداره مگه میشه به یک زن که زیباترین مخلوق خداوند است گفت زشت؟
داریوش
|
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
اتفاقا خانم سوسن پرور خیلی زیبا و دوست داشتنی هستند.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
به نظر من خانم پرور بسیار دوست داشتنی هستن و در کارش موفق ایشون کارشون هنر پیشه گی هست نه خود نما ...اگر مردم دوستش دارن چون خودش هست و نیازی نمی بینه که برای دوست داشتن بخواد خودش رو به تیغ جراحی بسپاره تا جذابیت بدست بیاره .... البته اونی که جراحی میکنه دوست داره چهره اش رو عوض کنه... بهر حال من که خیلی دوستش دارم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
شیما حسینی
|
|
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
شخصیت پرشور ونشاط آور وواقعا تو نقش جا میگیرن واقعی بازی میکنن
ناشناس
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
شماخیلی هم زیباییدوهم خیلی دوست داشتنی
شهرزاد رحمانی
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خوشحالم که یه خانم هست که دوست نداره یه چمدون لوازم آرایشو رو صورتش بماله به اسم میکاپ خوشحالم صورتتو بدون دلیل زیر تیغ نمیبری خوشحالم یه عالم ژل و آب نمک به خودت تزریق نمیکنی خوشحالم هیچ پروتزی استفاده نمی کنی خوشحالم به اسم عکسهای آتلیه ای عکسهای آنچنانی و کنار استخر نمیذاری دوره آخر زمان آدمهای اینطوری رو انگ سادگی میزنن ولی باورکنید خودشون نمی خوان هفت خط باشن دوستون دارم موفق باشید
مهدی
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
من که زن دارم ولی اگه یک زن مثل تو قبل از مجردیم همین طور بی ادعا و راحت گیرم‌میومد ازدواج میکردم باهاش البته همسرالانمم خوبه خداروشکر
منظورتون قبل از متاهلی است دیگه؟
ابولفضل
|
|
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
سلام خانم پرور زیبا وجذاب ودوست داشتنی هست من عاشق فیلم‌های خانم پرور هستم هم زیبا هم جذاب هم دوست داشتنی هست خدا عمر طولانی بهش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :