زیادهخواهی فتنه گران با داشتن چشم طمع به مجلس شورای اسلامی
فتنهگران بعد از ناکامیهای مکرر در عرصهی سیاسی کشور و خوردن مکرر به درهای بسته، حالا چشم طمع به مجلس جدید بستهاند. چه اینکه بعد از چند دوره حضور مکرر اصولگرایان در مجلس، اینبار که اصلاحطلبان جمع قابل توجهی در مجلس یافتهاند، فتنهگران تصور کردهاند میتوانند در این مجلس نفوذ کنند.
منبع: بولتن نیوز