صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
با بوریرام به دنبال فتح همه جام‌های قهرمانی هستم
سرمربی جدید تیم فوتبال بوریرام تایلند هدف خود را فتح تمامی جام‌های قهرمانی با این تیم عنوان کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس که سه روز قبل هدایت تیم بوریرام تایلند را بر عهده گرفت، در اولین اظهار نظر رسمی اهداف خود را بیان کرد.

قطبی گفت: می‌دانم که کار سختی را پیش رو دارم، زیرا بوریرام یکی از بهترین تیم‌های تایلند و منطقه آسه‌آن است. این تیم طرفداران پرشور زیادی دارد و همه آنها می‌خواهند که تیم‌شان همانند سال قبل تمام جام‌های قهرمانی را درو کند.

سرمربی ایرانی تیم بوریرام ادامه داد: می‌خواهم با تیم بوریرام در  همه رقابت‌ها قهرمان شوم و شانس خوبی دارم تا دوباره خودم را اثبات کنم. من در پذیرفتن پیشنهاد باشگاه بزرگ بوریرام تایلند کوچک‌ترین تردیدی نداشتم.

تیم بوریرام تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر تایلند با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم دو روز دیگر برای اولین با هدایت افشین قطبی در هفته چهاردهم این رقابت‌ها میزبان تیم انتهای جدولی ناخون راتچاسیما است.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: قطبی ، قهرمانی ، بوریام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :