صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
گفت‌وگو با مسعود ده‌نمکی که کشاندن‌ مردم به سینما را خوب بلد است؛
کارگردان فیلم سینمایی «رسوایی 2» گفت:من با خودم مسابقه نمی‌دهم و همین که بفروشد برای من کافی است.کسانی که از من انتقاد می‌کنند فروش تمام فیلم‌هاشان را جمع بزنید به اندازه فروش یک فیلم من هم نشده است!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی ف
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
فروش بالای یک فیلم اصلا دلیلی بر خوب بودن فیلم نیست 50 کیلو آلبالو هم زیاد فروخت پس باید گفت فیلم خوبی بود؟ فروش پراید هم از مازراتی بیشتره چه ربطی داره که بهتر باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :