کد خبر: ۳۵۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای یونایتد روز گذشته پس از قهرمانی در جام حذفی به رختکن تیم رفت و با آنها این جام را جشن گرفت.

به گزارش بولتن نیوز؛ قهرمانی جام حذفی ، اولین جامی بود که یونایتد توانست پس از جدایی فرگی از نیمکتش که حدود 3 سال از آن می‌گذرد به دست آورد. سرمربی اسکاتلندی شب گذشته به رختکن تیم سابقش رفت و این جام را با آنها جشن گرفت.

 


منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :