صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
شریفی، هردو پایش را جراحی کرد
مهاجم تیم تراکتورسازی هردو پای خود را جراحی کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ مهدی شریفی روز گذشته هر دوپای آسیب دیده خود را به تیغ جراحان سپرد و عمل موفقیت‌آمیزی داشت.


دکتر مجید صادقی، پزشک تراکتورسازی درباره شرایط شریفی به "ورزش سه" می‌گوید:‌ دیروز شریفی هردو مچ پای خود را جراحی کرد. هم پارگی تاندون و هم آسیب دیدگی استخوانی وجود داشت که خداراشکر کاملا برطرف شد.


او درباره زمان بازگشت شریفی به میادین عنوان می‌کند: شریفی باید دوران نقاهت 6 هفته‌ای را پشت سر بگذارد و پس از آن با انجام تمرینات سبک به فوتبال برگردد.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :