صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
پای بازیکن تراکتور سازی مورد جراحی قرار گرفت.
به گزارش بولتن نیوز؛ مهدی شریفی که به دلیل مصدویمت تیم تراکتورسازی را در دیدار مقابل النصر همراهی نکرد، روز گذشته پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

دو پای این بازیکن مورد جراحی قرار گرفته است و طی روز های آینده زمان بازگشت وی به میادین فوتبال مشخص می شود .

منبع: وب سایت رسمی برنامه نود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :