صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
هرگز پایم را فراتر از قانون نمی گذارم
مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران شایعه مدیرعاملی در استقلال را به طور قطع تکذیب می کند.
به گزارش بولتن نیوز؛ در شرایطی که استقلال قرار است حدود دو هفته  دیگر در فینال جام حذفی به مصاف ذوب آهن برود، شایعه شده است گه گرشاسبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و البته رییس اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران به واسطه رابطه نزدیکی که با منصور قنبرزاده دارد قصد دارد او را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب کند، اتفاقی که از سوی عضو هیئت مدیره باشگاه رقیب کمی عجیب به نظر می رسد.


منصور قنبرزاده در واکنش به این ادعا به خبرنگار ما گفت: صد در صد این شایعه را تکذیب می کنم. با احترام به همه فعلا قصد مصاحبه در مورد فوتبال را ندارد.


او در مورد اینکه امیرعابدینی ادعا کرده که چون دیگر مدیرعامل نفت تهران نیست نمی تواند عضو هیئت رییسه سازمان لیگ باشد هم گفت: اگر آقای عابدینی گفته حتما درست می گوید. من همیشه تابع قانون هستم و پایم را از آن فراتر نمی گذارم.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :