صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
یک مسئول کفن و دفن که برای انتقال یک جنازه به ایتالیا فرستاده شده بود در راه ماشین نعش کشی را با جنازه داخل آن گم کرد.
یک مسئول کفن و دفن که برای انتقال یک جنازه به ایتالیا فرستاده شده بود در حالی که در راه برای استراحت و خوردن غذا ایستاده بود ماشین نعش کشی را با جنازه داخل آن گم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، این جنازه قرار بود از ایتالیا به سرزمین مادری‌اش یعنی لهستان منتقل شود.


نعش کش تصمیم گرفت که برای خوردن غذا در مونیخ توقف کند تا خستگی سفر را از تن به در کند اما هنگامی که بازگشت مرسدس بنز نعش کشی سر جای خود نبود.

این مأمور انتقال جنازه به پلیس گفت که او مرسدس را نزدیک ایستگاه قطار پارک کرده بود اما هر جا را که می‌گردد نمی‌تواند دقیقا به یاد بیاورد که ماشین کجا بوده است.

افسران پلیس گفتند که فراموشی این راننده مربوط به مصرف زیاد الکل بعد از وعده‌ای است که خورده است.


پس از جستجوهای زیاد پلیس و انتشار شماره پلاک این نعش کش در سطح شهر، پلیس موفق شد که این نعش کش را 24 ساعت پس از گم شدن آن پیدا کند.

این خودرو نزدیک رودخانه آیسار پارک شده بود و اصلا جایی نزدیک ایستگاه قطار نبوده است. از خوش‌شانسی این نعش کش بود که جنازه داخل خودرو بوده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: نعش‌کش ، مست ، جنازه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد....
احتمالا متوفی عجله داشته خودش نشسته پشت ماشین نعش کش رفته هم کارواش هم امواتواش تا سر موقع به مجلس ختم خودش برسه دیرش نشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :