صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
«محمد اصفهانی» از معدود خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ پس از انقلاب است که با گذشت حدود دو دهه از آغاز فعالیت حرفه‌ای، همچنان در عرصه حضور دارد و به صورت حرفه‌ای کار را دنبال می‌کند. با این چهره پرطرفدار موسیقی پاپ کشور در آستانه سفر به اروپا -برای برگزاری کنسرت مشترک با محمد علیزاده، بنیامین و شهرام شکوهی در سوئد و آلمان- از ان برنامه، آلبوم جدید و اوضاع موسیقی کشور گپ زدیم. دکتر اصفهانی در پایان این گفت‌وگو، ضمن آرزوی سلامتی برای استاد شجریان، قطعه «بت چین» را به صورت زنده اجرا کرد.
به گزارش بولتن نیوز،«محمد اصفهانی» از معدود خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ پس از انقلاب است که با گذشت حدود دو دهه از آغاز فعالیت حرفه‌ای، همچنان در عرصه حضور دارد و به صورت حرفه‌ای کار را دنبال می‌کند. با این چهره پرطرفدار موسیقی پاپ کشور در آستانه سفر به اروپا -برای برگزاری کنسرت مشترک با محمد علیزاده، بنیامین و شهرام شکوهی در سوئد و آلمان- از ان برنامه، آلبوم جدید و اوضاع موسیقی کشور گپ زدیم. دکتر اصفهانی در پایان این گفت‌وگو، ضمن آرزوی سلامتی برای استاد شجریان، قطعه «بت چین» را به صورت زنده اجرا کرد.

برای دیدن مصاحبه اینجا کلیک کنید

منبع:موسیقی ما
برچسب ها: اصفهانی ، خواننده ، موسیقی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :