صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
بازیکنان بدون دریافتی ساق خود را می گذارند؟
علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی امروز خود از احتمال تصویت آیین نامه ای خبر داد که باشگاه ها را از پرداخت پول پیش و دستمزد به بازیکنان تا پایان فصل معاف می‌کند!
به گزارش بولتن نیوز؛ به گفته منصوریان این طرح برای ایجاد پایداری مالی در باشگاه ها و کاهش پرداختی به بازیکنان در نظر گرفته شده است و اگر تصویب این طرح آنچنانکه منصوریان می گفت حقیقت داشته باشد، بازیکنان فوتبال روزهای دشواری را در پیش خواهند داشت.


در تماس مجددی که با منصوریان داشتیم، او این خبر را تایید کرد و گفت منبع آن سازمان لیگ بوده است. باتوجه به بحران مالی موجود در فوتبال ایران احتمالا این طرح برای کاهش هزینه ها در نظر گرفته شده چراکه بیشترین حجم مخارج هر باشگاه در فوتبال ایران به دستمزد بازیکنان اختصاص دارد با این حال ممکن است با بلند شدن سروصدای این خبر مدیران سازمان لیگ به سرعت در این باره اطلاع رسانی کنند که شاید موضوع اصلی چیز دیگری باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیگ برتر ، 96 ، منصوریان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :