صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
مربی تیم ملی جودو گفت: خجسته می‌توانست در باکو بهتر عمل کند ولی با این حال نباید ناامید شویم.
به گزارش بولتن نیوز؛محمد منصوری که به عنوان مربی تیم ملی جودو کشورمان در رقابت های کسب سهمیه گراند اسلم باکو ملی‌پوشان را همراهی می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست علیرضا خجسته نماینده وزن 66- کیلو گرم تیم ایران اظهار داشت: خجسته یک اخطار گرفت، ریسک کرد و غافلگیر شد. سطح فنی مسابقات به معنای واقعی بالاست. شرکت کنندگان با انگیزه وارد تاتامی می‌شوند و با در نظر گرفتن نزدیک شدن به المپیک فشار برای کسب وحفظ سهمیه چند برابر شده است.

وی ادامه داد: شرایط کار برای همه سخت شده است. حریف استرالیایی خجسته دارای رنکینگ 18 کسب سهمیه المپیک بود، خجسته با یک اخطارعقب افتاد، ریسک کرد و غافلگیر شد و با خوردن" اوچی ماتا" تن به شکست داد.

منصوری افزود: علیرضا خجسته، بسیار جوان است اما به نظرم او می توانست بهتر عمل کند. امیدوارم در ادامه مسابقات دیگر ملی‌پوشان بتوانند نتایج خوبی به دست آورند.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: جودو ، منصوری ، خجسته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :