صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به 84 هزارو 504 پیام در فروردین ماه امسال گفت: رفع سد معبر دستفروشان بیشترین در خواست شهروندان پایتخت از مدیریت شهری طی یک ماه گذشته بوده است.

مسعود سلیم جوهری در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: در یک ماه ابتدای سال ، 84 هزارو و 504 مورد پیام شهروندان ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مناطق 4،2 و 12 به ترتیب بیشترین آمار پیام ها را داشته اند و رفع سد معبر دستفروشان، طعمه گذاری حیوانات و لکه گیری چاله‌های معابر بیشترین در خواست شهروندان از سامانه 137 در یک ماه گذشته بوده است.

وی تاکید کرد: در حوزه معاونت‌ها، معاونت خدمات شهری با بیش از 47 هزار پیام بیشترین سهم پیام ها را به خود اختصاص داده و روز شنبه بیست و هشتم فروردین ماه پر تماس ترین روز در فروردین ماه با موضوع لکه گیری چاله های معابر بود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
غفاری
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
سد معبر وانت بارها میوه فروش به آدرس میدان رسالت خ هنگام بالاتر از شهردار منطقه 4خیابان شمیران نو دور میدان پاکدامن از ساعت 6بعد از ظهر تا 11شب
شهرداری پول می گیرد کاری انجام نمی دهد
تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :