صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مشاور کمیته بازاریابی و اقتصادی سازمان لیگ ادعا می‌کند که برنامه‌ای برای دبیرکلی در فدراسیون فوتبال ندارد.
به گزارش بولتن نیوز؛ محمدرضا ساکت در این‌باره می‌گوید: در ابتدا باید بگویم که مهم فوتبال است و قومیت‌هایی مثل ترک، کرد، لر، عرب و عجم اصلا نباید مطرح باشد. این جمله را هم بگویم که من هرگز برنامه‌ای برای دبیرکلی در فدراسیون فوتبال ندارم. نه آقای تاج در صورت انتخاب احتمالی‌اش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال من را پیشنهاد داده است و نه من دوست دارم چنین اتفاقی بیافتد.


ساکت در پایان گفت: من از رسانه‌ها می‌خواهم که در درج مطالبشان بیشتر دقت کنند و البته مسائلی به دروغ به فوتبال نسبت ندهند و به این رشته ورزشی لطمه نزنند. باز هم تاکید می‌کنم که هرگز بحث دبیرکلی من مطرح نشده است.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :