صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
هافبک پشت مهاجم استقلال که دوباره موتور گلزنی‌اش روشن شده است، امیدوار است که بتواند در بازی با سایپا مثل بازی رفت گلزنی کند.
به گزارش بولتن نیوز؛ جابر انصاری در بازی رفت برابر سایپا گل سوم فصلش را به ثمر رساند و این موضوع باعث شد که بعداز گل عدد 3 را به تماشاگران تیمش نشان بدهد. انصاری بار دیگر این فرصت را دارد که با گلزنی به سایپا این بار به هشتمین گل فصل خود برسد و بتواند به همراه امید ابراهیمی نام خود را به عنوان بهترین گلزن فصل استقلال معرفی کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: جابر ، سایپا ، استقلال ، خوش یمن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :