صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
بلند قامت ترین بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران امروز در مراسم ختم مهرداد اولادی شرکت کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ حامد حدادی امروز خود را با قائمشهر رساند و در مراسم ختم مهرداد اولادی شرکت کرد. او پیش از این هم زمانی که فوت اولادی را شنید، جزو اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان شهدای تجریش رساند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: حدادی ، مراسم ختم ، اولادی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :