صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
شماري از اهالي مرزن آباد و چالوس مقابل عوارضي آزادراه تهران – چالوس تجمع كردند و شهردار مرزن آباد نيز بخاطر اعتراض به رفتار انتظامي بازداشت شد.
به گزارش بولتن نیوز،شماري از اهالي مرزن آباد و چالوس مقابل عوارضي آزادراه تهران – چالوس تجمع كردند و شهردار مرزن آباد نيز بخاطر اعتراض به رفتار انتظامي بازداشت شد.
شماري از اهالي مرزن آباد، چالوس و كلاردشت در اعتراض به دريافت عوارض تردد عبور از آزادراه تهران – شمال اعتراض كردند.
اين عده با انتقاد از دريافت عوارض از اهالي بومي براي تردد در اين مسير 20 كيلومتري خواهان توجه مسئولان و عدم دريافت عوارض از اهالي بومي حاشيه آزادراه شدند.

 


قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در محدوده شهرستان چالوس 25 كيلومتر طول دارد كه ميزان پرداخت عوارض براي  تردد در آن از 50 تا 300 هزار ريال تعيين شده است.
خديجه سام دليري نايب رئيس شوراي شهر مرزن آباد با بيان اينكه برخي اهالي بومي منطقه امروز نسبت به دريافت عوارض عبور از آزادراه تهران – شمال اعتراض كردند گفت: مهندس جعفر ردايي شهردار اين شهر نيز كه نسبت به برخورد عوامل انتظامي با مردم گله مند بود اكنون براي پاره از توضيحات در كلانتري به سر مي برد.
ساخت آزاد راه تهران شمال به طول 120 كيلومتر از سال 76 آغاز شد و تاكنون فقط قطعه چهارم آن تكميل شده است
منبع:شمال
برچسب ها: بازداشت ، مرزن اباد ، مردم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
آفرین به این شهردار مردمدار.
ابراهیم خیرالهی
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
حدودا سالی 800متر این یک رکورد در درجا زدن است
ناشناس
|
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
واقعاپنج هزارتومان برای 20کیلومتر زیاده و منصفانه نیست
ناشناس
|
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
پول زور مگیرند چه پولی از بومیها مگیرند واقعا که افرین به شهردار
سید خاتمی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
آفرین به شهردار مردمدار باید از حق مردم منطقه خودش دفاع کنه و مردم شهر هم از شهردار حمایت کنند عوارض گرفتن در اون منطقه با فاصله کم ینعی پول زور حداقل برای اهلی منطقه احین آقای شهردار
سعید
|
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
چرا این همه و این پول ها چرا توسط عوارضی ها گرفته میشه . از طریق علم و دانش به دنبال درامد نیستند .ولی ی راه میزنن درامدشو ببینم چقدر
ناشناس
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
درود بر شهردار جوان .البته از نماینده مجلس توقع داشتیم دفاعی از موکلین خود بخاطر عدم پرداخت عوارض بکنه.که....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :