صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۶۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
سحر قریشی، پس از سال‌ها ممنوع‌التصویری، با یک سریال، به تلویزیون بازخواهد گشت.
 سریال علی‌البدل، به کارگردانی سیروس مقدم، یکی از مجموعه‌هایی است که برای پخش در ماه رمضان امسال انتخاب شده است. مجموعه‌ای که قرار است توسط گروه سازنده پایتخت ساخته شود، و هنوز فیلمبرداری آن آغاز نشده است.


سحر قریشی، پس از سال‌ها ممنوع‌التصویری، با این سریال، به تلویزیون بازخواهد گشت.
منبع: جام نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
سارا
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
برنگرده گردن شکسته
محمد
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
تلویزیون ورشکسته ناچاره دست به دامان افرادی بشه که خودش زمانی این افراد را قبول نداشته.این سازمان عریض وطویل مخاطب نداره .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :