صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ برتر را بیشتر بازیکنان پرسپولیس در اختیار گرفته‌اند که مقابل استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشتند.
به گزارش بولتن نیوز؛ در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از سرمربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند. روش کار به این صورت است که سرمربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را به عنوان بهترین بازیکن معرفی می‌کنند و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند.

نمره 10 بهترین نمره است و هرچه نمره بیشتر باشد، یعنی عملکرد بازیکن بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه پیدا می‌کنند که نمرات بیشتری کسب کرده باشند.

تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ‌ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: احسان مرادیان (8.5) از استقلال اهواز

مدافعان: لوکا ماریچ (9) و رامین رضاییان (8.5) از پرسپولیس، رضا ناصحی (9) از پدیده خراسان، سیدجلال حسینی (10) از نفت تهران

هافبک‌ها:امیرحسین فشنگچی (9) و ساسان انصاری (8) از فولاد خوزستان، محسن مسلمان (9) و فرشاد احمدزاده (8.5) از پرسپولیس، معین عباسیان (9) از پدیده خراسان

مهاجمان:مهدی طارمی (9.5) از پرسپولیس

منبع: خبر آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :