صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
رضا نورمحمدی کاپیتان نیمکت‌نشین پرسپولیس اعلام کرد خوشحال است که قول او و سایر بازیکنان به هادی نوروزی عملی شده است.
به گزارش بولتن نیوز؛ از میکسدزون ورزشگاه آزادی، نورمحمدی گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. ما احتیاج به این پیروزی داشتیم. ثابت کردیم که فقط به فکر قهرمانی هستیم و استقلال و سایر تیم‌ها برای ما فرقی ندارد.
نورمحمدی در مورد خوشحالی آخر بازی گفت: هادی نوروزی دوست داشت که این حرکات را انجام دهیم و عدد 4 را نشان دهیم. او دوست داشت که چهارمین گلش را در دربی بزند و عدد 4 قرمز شود. ای کاش خودش بود و گل چهارمش را می‌زد.

مدافع پرسپولیس در مورد صعود به صدر جدول گفت: همانطور که گفتیم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. با همین انگیزه در 4 بازی آینده برای برد به میدان می‌رویم.
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :