صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
چه اراده‌ای؟! داوری حتی به ضرر پرسپولیس بود
رئیس دپارتمان داوری گفت: نمی‌گویم پنالتی ملوان درست نبود اما این صحنه مشکوک بود.
به گزارش بولتن نیوز؛ مسعود عنایت، در مورد ارزیابی‌اش از داوری دیدار ملوان با پرسپولیس گفت: داوری مشکلی نداشت و حتی داور در چند صحنه نیز به ضرر پرسپولیس سوت زد. به طور مثال در صحنه دقایق آخر نیمه اول بازیکن پرسپولیس خطایی نکرد که داور آن را خطا اعلام کرد.

وی ادامه داد:‌پنالتی ملوان نیز مشکوک بود و هرچند که من نمی‌گویم پنالتی نبود اما در مجموع مشکل داوری نداشتیم. البته پنالتی پرسپولیس هم درست بود.

عنایت در مورد رفتار مازیار زارع گفت: زارع با پرسپولیسی‌ها مشکل دارد و صد متری به سمت بازیکنان حریف می‌دود. حالا اینکه او با پرسپولیسی‌ها مشکل دارد چه ارتباطی به داور دارد.

وی در مورد اینکه زارع و نوری گفته‌اند که اراده‌ای برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد،‌گفت: چه اراده‌ای؟! داوری حتی به ضرر پرسپولیس بود. پنالتی ملوان هم که مشکوک بود و مشکل خاصی از لحاظ داوری وجود نداشت که آنها اینطور اعتراض می‌کنند. در پایان نیز نباید آن درگیری‌ها به وجود می‌آمد.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: عنایت ، داوری ، پرسپولیس ، ملوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :