صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
پنالتی پرسپولیس درست بود
دروازه‌بان ملوان گفت: داور مسابقه در ۱۰ دقیقه پایانی چپ و راست برای پرسپولیس خطا می‌گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، سیدحسین حسینی بعد از دیدار ملوان و پرسپولیس که با شکست 2 بر یک میزبان همراه بود، گفت: در این بازی اشتباهات داوری علیه تیم ما بود و در 10 دقیقه پایانی داور چپ و راست برای آنها خطا اعلام می‌کرد که در نهایت یکی از این خطاها تبدیل به گل شد.

وی در پاسخ به این سوال که خطایی که او روی بنسون مرتکب شد آیا پنالتی بود یا نه، یادآور شد: بله پنالتی درست بود. در 8 بازی اخیر شاید این اولین اشتباه من بود و از این بابت از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: حسینی ، ملوان ، پرسپولیس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :