صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
جراحی هردو پای ستاره تراکتور تکذیب شد
پزشک تراکتورسازی اعلام کرد مهاجم تیمش به دیدار با پاختاکور می رسد.
به گزارش بولتن نیوز؛ دکتر مجید صادقی درباره جزئیات مصدومیت مهدی شریفی به سایت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: این بازیکن در دیدار مقابل پاختاکور از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود که مدتی دور از تمرینات تیم بود و از روز گذشته به تمرینات تیم اضافه شد. وی از تمرین روز گذشته به نرم دویی پرداخت و قرار است پس از دیدار مقابل پاختاکور به تمرینات تیمی اضافه شود تا بتواند در صورت نیاز در دیدارهای آینده تیم حضور پیدا کند.

پزشک تیم تراکتورسازی درباره ادعای برخی سایت‌ها مبنی بر اینکه این بازیکن باید هر دو پایش را به تیغ جراحان بسپارد، گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و شریفی همان‌طور که گفتم از روز گذشته در تمرینات تیم حضور داشت و نیازی به جراحی ندارد و خوشبختانه وضعیت خوبی دارد.

صادقی با اشاره به مصدومیت سروش رفیعی در دیدار مقابل سایپا تصریح کرد: رفیعی در دیدار سایپا به خاطر مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و روز گذشته از او MRI گرفتیم که نتیجه این آزمایش وضعیت این بازیکن را مشخص خواهد کرد ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این بازیکن را به دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان برسانیم.
منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :