صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
تیم ترک گروژنی به همراه بازیکن ایرانی خود آنژی را شکست داد.
به گزارش بولتن نیوز؛ ترک گروژنی عصر شنبه در هفته بیست و دوم لیگ یک روسیه برابر مهمانش آنژی سه بر دو پیروز شد.

در دقایق نخست بازی دروازه میزبان توسط دارکو لازیک باز شد اما گروزاو با دو گلی که به ثمر رساند ترک گروژنی را پیش انداخت.

در ادامه در دقیقه 44 آنژی گل تساوی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی بازی میزبان توانست گل سوم را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

میلاد محمدی در ترکیب اصلی حضور نداشت و در دقیقه 72 وارد زمین شد.

ترک گروژنی با 38 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترک گروژنی ، محمدی ، آنژی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :