صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
گروه موسیقی «سپهر» با همراهی گروه نمایشی «مینیاتور» کنسرتی را برای بانوان اجرا می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز، سوسن سپهری سرپرستی گروه موسیقی سپهر و بنفشه امیری سرپرستی گروه نمایشی مینیاتور را برعهده دارند. آن‌ها قرار است موسیقی ایرانی بنوازند و آواز بخوانند.


گروه موسیقی «سپهر» درباره این اجرا نوشته است: «تصور کن یک عصر عادی، صدای موسیقی ایرانی به گوش برسد، لای کتاب شعر نفیسی را باز کرده باشی و به ظرافت و زیبایی یک نقاشی مینیاتور چشم دوخته باشی. انگار به یک‌باره مینیاتور جان بگیرد، صفحه‏‌ی کتاب تبدیل به صحنه‏‌ی اجرا شود و زنان تصویر به حرکت درآیند. با همان لباس و پوشش، همان ظرافت و زیبایی، همان سادگی و صمیمیت. نه در سال‏‌های دور، در همین روزگار ما ...!»

این اجرا دوم اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و غزال ناظر فصیحی (پیانو) و سپیده شایان‌راد (تنبک) برای سوسن سپهری (خواننده) ساز می‌زنند. بنفشه امیری، تینا تبریزی‌زاده، گلناز شکیبا و سارا رفوگر هم نقش‌آفرینان گروه «مینیاتور» خواهند بود.

بهای بلیت‌های این اجرای 60 هزار تومان اعلام شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی ، مینیاتور ، سپهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :