فرهاد مجیدی همراه برادرش چهارشنبهشب در ورزشگاه نیوکمپ حاضر بود و بازی بارسلون و آرسنال را از نزدیک دید.
به گزارش بولتن نیوز؛ همین مساله باعث شده برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی عکسی قدیمی از علی کریمی را در همین استادیوم بازنشر کنند و سر به سر آبیها بگذارند!
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
لنگی جماعت بزار خوش باشن
ناشناس
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
خداوند استقلال را افرید تا پرسپولیس بدون سرور نمونه
ناشناس
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
یادمه وقتی کریمی در بایرن ذخیره بود یکی از مسئولان بایرن گفته بود پیراهن بایرن برای کریمی بزرگه باید اونو از سوپر مارکت تهیه کنه زنده باد فرهاد مجیدی
ارش
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
لنگیها تو بازی قبلی پرسپولیس خودشونو نشون دادن
ناشناس
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
استقلال سرور پرسپولیسه
ناشناس
|
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
تعداد قهرمانی استقلال با لنگیها رو مقایسه کنید در اسیا بیچاره ها کمبود دارن
پدرام
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
شش تاییها
ناشناس
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
فعلا که سرورشون استقلال صدر نشینه
ناشناس
|
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
سرور هر چی لنگیه فرهاد مجیدیه
ناشناس
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
عشق است فرهاد مجیدی
ناشناس
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
کیسه ایها
امید
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
هفت میلیارد جمعیت تفاوت فاحش کریمی و مجیدیو میدونن،اونوقت شما استقلالیا اینو میگین؟!برین خوش باشین:)))
بهرام
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
فرهاد مجیدی بازیکن بسیار خوش اخلاق بی حاشیه با ادبی هست
ناشناس
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
اینو نگاه فکر کرده کریمی مارادوناست 7 میلیارد نفر بشناسنش تازه مارادونا رو نصف زمیتیها میشناسن
ناشناس
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
کدوم استقلال باکمک داور یابی کمک داور؟
ناشناس
|
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
نه استقلال کیسه و نه پرسپولیس لنگی.
فقط شهدای قلعه حسن خان.
ناشناس
|
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
عکس کاربر الماهرا رو هم میزاشتین اون فوتبالیست خوبیه تو هر مسابقه 10 تا گل میزنه البته تو عالم هپروت خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
راننده های کامیون پایه یک دارند ولی این کاربرآلماروس راننده استکانیای ما پایه تخت داره!
یک سری بخودت بزن راننده ناشی دوسته عزیزه!اون کسی که گل شما زده درست تحقیق کن ببین کی بوده ! نیم عمرت بر فناست .....
همون راننده
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
کوچولو چیکار به من داری بیا من خودم برات سی تا گل زدم بیچاره همونطوریکه گفتم میتونستی بیای و ببینی که دروغ میگی ولی جرات نداشتی چرا چون میدونی که دروغ میگی
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
کاربز عصبی وهتاک پایه تخت کوچولوی معروف خودمان چند ماه قبل هم که مجبور شد آقا سارا را بخاطر افتضاحی که راه انداخته بود بفرسته عراق!! با التماس نوشته بود که خودش رفته بوده مشهد وحاضره بلیط (شهر بازی ) مشهد را نشان دهد وما قرار گذاشتیم جنوب شرقی درب شمالغربی اینترنت بیاید بلیطش را نشان دهد که نیامد!؟وحالا هم تحت نام راننده با گویش مستهجن با کاربران در اینترنت قرار ملاقات میگذارد! قرص روانگردان زیاد مصرف میکند این دوسته عزیزه ! کوچولوی ما
همون راننده
|
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
دیگه داری حاجی و تاج سر و سرورت و بزرگت و افتخارت رو عصبی میکنی بزن بچاک
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
آلماروس کوچولوی ما که خود را راننده استکانیا 1400 د-خ ( دم خروس ) جازده با ترس و لرز نوشته ....عصبی میکنی بزن بچاک .
یک عمر بهت چاک زدند حالا میخواهی به چاک بزنی؟ عجب؟
همون راننده
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
صبحی یه دست کله پاچه مشتی با دو تا چشم انداختم تو خندق بلا چشما طوری نگام میکردن گویا چشم بز بودن این کاربز هم که قاطی داره
اين هم از شا غلام ما كه واقعا كم داشتيم و همين جا رسما اورا به عنوان مديركل امور آبدارخانه سايت منصوب كرده از ايشان مي خواهيم در كاربران ما را در طبخ و اكل انواع كله پاچه رهنمود بفرمايند .
همون راننده
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
فدایی داری بولتی جون ای درد و بلات بخوره تو کاسه سر این کاربز اخوش